Monday 5 December 2016



Projek Buku #CikguSuraya tertangguh sejak dari bulan June 2016. Atas sebab-sebab tertentu (Penulis poyo cam gampang yang kejap nak kejap tak boleh nak sumbang karya) Setelah selesai isu-isu berbangkit, antaranya malas untuk edit sendiri dan mencari editor yang berkebolehan. Akhirnya suntingan terakhir buku #CikguSuraya telah pun selesai. 

Sekarang dalam process proof read yang dijangka selesai 15hb December 2016. Process cetakkan akan dilakukan selepas itu dan buku di jangka siap pada 25 December 2016. 

Kenapa buat buku #CikguSuraya ? 

Cikgu Suraya dari generasi ke generasi dikenang sebagai sebuah cerita erotik fantasi sexual seorang remaja bersama Cikgunya. Karya ini yang tiada siapa benar-benar tahu siapakah penulisnya menjadi popular di kalangan remaja Melayu yang sering melayari web web 18sx. Ya, remaja Melayu. 

Pekerjaan seorang guru sebagai seorag pendidik terjejas dengan adanya sentiment #CikguSuraya sebagai simbol sex dan fantasi pelajar-pelajar. 

Buku ini diwujudkan untuk membunuh sentiment itu. Buku #CikguSuraya ini adalah koleksi himpunan cerita cerpen imaginasi beberapa orang penulis yang ternama dan baru meningkat naik nama mereka. 

Nantikan post ke dua untuk pre-order buku #CikguSuraya.  

No comments:

Post a Comment