Thursday 7 September 2017

Laman Kreatif Kluang - Hari Malaysia



Independent Art Market kali ini bakal dilangsungkan di Kluang​ pada 16hb September 2017 yang juga bersamaan dengan "Hari Malaysia".

Acara ini merupakan platform yang menyatukan pelbagai jenis seni dibawah satu bumbong untuk dinikmati oleh masyarakat. Acara yang mensasarkan golongan belia ini juga bertujuan untuk mencari dan mencungkil bakat-bakat baru dalam tiap cabang seni agar seni itu sendiri mempunyai kelangsungan pada masa hadapan. 

Laman Kreatif Kluang menjadi venue pilihan kerana dirasakan tempatnya telah menjadi simbolik kepada kebangkitan seni di Kluang. 

Pelbagai aktiviti telah disusun buat pengunjung nanti. Antaranya, Pameran Lukisan, Forum Seni, Persembahan akustik, Bacaan Puisi, Pasar Seni, dan Lelongan barang dari vendor yang hadir. 

Semua dijemput hadir bagi memeriahkan Laman Kreatif Kluang​  pada 16hb September 2017. Bawa kawan dan keluarga untuk bersantai dan menikmati kesenian dan budaya kita. 


***********************************************************************************************************************
Independent Art Market will be held in Kluang on 16th September 2017 in conjunction with "Malaysia Day". This event serves as a platform for all kinds of art to be gathered under one roof and showcase to the public at large. This event mainly target the youth of today in hope to discover more new talent in each art discipline to ensure the art sustainability in the future.
Laman Kreafif Kluang has been chosen for the venue as it symbolize the raise of Arts and Culture in Kluang.
A lot of activities has been line up for everyone. There will be Art Exhibition, Art Talk, Acoustics performance, Poetry Reading, Art Market and Auction from available vendors.
All are welcome to Laman Kreatif Kluang this 16th September 2017. Bring your friends and family to experience our arts and culture.

#IndependentArtMarket3

Laman Kreatif Kluang 
16hb September 2017 
12 tghari - 10 malam

Acoustics Performers:
Izzat Hassan 
Ahmad Din
Syahir Bohari
Faliant Ferdiant  
Citizens 21
The Humming Birds
Akeem Ex Redemption
1308 Women Settings

Vendors:
Awood Sunglass
Raqala Mode
Rekayasa Retorika 
TokoEstetika
Bundle Rage
Pandamonium
Gloomy XBloomy

No comments:

Post a Comment