Tuesday 2 January 2018

#2018HarbourCountdown after event

Permulaan De'Press Art pada tahun 2017 adalah dengan Independent & Art Market, diikuti pula Independent & Art Market #2 , Poetry Palooza, Kunang Kunang IV, Independent & Art Market #3, JBWRF, Poetic Vibes dan seterusnya #2018HarbourCountdown. 

Tahun 2017 sememangnya merupakan tahun yang penuh kenangan buat De'Press Art. Kami berharap dapat meneruskan momentum ini dalam usaha kami untuk menjadikan Johor Bahru sebagai pusat seni dan budaya yang selaras dengan pembangunan 5 bintang di sekitar bandaraya ini. 

Acara 2018 Harbour Countdown adalah temasya terbesar yang pernah dikelolakan oleh De'Press Art dan menjadi satu kenangan paling manis sepanjang tahun 2017. 


Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Johor Bahru Food Truck Association #JBFTA iaitu saudara Jamri yang telah memberikan kepercayaan kepada kami yang kecil ini untuk mengelola temasya yang besar. Saya juga ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada semua crew yang terlibat untuk menjayakan temasya ini. Maman, Miena, Mimie, Nora, Sofia, Dilman, Cabi, Fath dan Mamayo. 

Sedikit gambar kenangan memaparkan wajah wajah di #2018HarbourCountdown. 

boleh ke facebook kami untuk melihat gambar-gambar lain. 



















No comments:

Post a Comment